ponedeljek, 24. januar 2011

Modri val 2




... je nastal sredi najhujše vročine in je res izražal hudo željo po morju. Navodila sem razvozlala iz španščine na podlagi tele objave. Na prvi pogled zapletena in dolgotrajna tehnika je v resnici zelo enostavna in daje veliko možnosti za kombiniranje barv in vzorcev. Naša M je bila tako navdušena, da je takoj še sebi naredila črno roza kombinacijo. Žal (še) nimam fotke.

Lep teden - ko ga preživimo, bo spet eden manj do morja ;-D.
Kristina

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Hi hi, že odštevaš :)). Tako ta kot prjšnja v modrem sta zelo lepi, prejšnja zaradi lepega modrega vzorca vrtnice, tale pa je nasploh res kot en val, prepleten med svetlo in temno modro. Verjamem, da zelo lepo izgleda na roki.

Jana pravi ...

Ta je tudi na moji TO DO enkrat listi. :)
tako je, ko misliš da je nekaj zakomplicirano in odlašaš, potem pa ugotoviš, da je enostavno in prav luštno.
prepletanje svetle in temne je res kot kakšen topel morski val. Lepa.

neža pravi ...

Ah morje. Pa toplo, ne vroče, sonce. Bi tudi jaz kar začela odštevati.
Krasna zapestnica, ampak kljub vsemu zahteva svoj čas, me prav zanima koliko, ker si ne znam predstavljati.
Pa prejšnja z vrtnicami mi je tudi nekaj posebnega :)

N pravi ...

Ohhhhh, morje, toplota - ja lepe spomine in pričakovanje prinaša tale lepa zapestnica, meni se zdi taka kot takrat ko se sončni žarki zalesketajo na morski gladini

K pravi ...

Ma daaaaaj! Ke potrpljenje, tolk perlic pretaknit, bravo ti!

Maja pravi ...

Ojoj, spet ena huda astrofizika, ki je rodila eno hudo zapestnico!

Sara pravi ...

O uau, izgleda grozno zapletena tehnika. Vsekakor, pa je zate očitno mala malica, bravo zelo mi je všeč.

Alenka pravi ...

Luštna je tale! Tole je res lepo delat...res tko na easy!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...