torek, 25. januar 2011

Modri val 3




Tegale je Tatjana res dolgo čakala. Ko sem poleti 2009 končala Donnino valovito zapestnico, sem ji obljubila, da ji naredim modro. In pozabila. Popolnoma. Razen parih prebliskov, ko sem globoko zajela sapo - joj, saj res.
In Tatjana, ker si res nice oseba, si me kar premalokrat dregnila.

Pred kratkim pa sem ob posebnem rojstnem dnevu spet dobila namig, da se še ni izdelala modra zapestnica. In tako je nastal trojček - modri val tri. Po več kot dveh letih se mi je začuda zares priljubila masa Kato, ker kljub starosti ni povzročala niti najmanjših težav, ko sem jo enkrat zmehčala. Izdelovanje valov in polžka je bilo prav tako zelo terapevtsko. Ko režeš komaj narejen vzorček in se ne deformira, je to kot čudež ob muhastem Fimu.
Tatjana, uživaj komplet. Upam, da ga boš nosila tako dolgo, da boš že pozabila, kako dolgo si ga čakala.
Kristina

11 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Es un conjunto precioso. Besos

Alenka pravi ...

Kak hud komplet!!!!

xajA pravi ...

Zakon!

MarikaGabez pravi ...

Kakšen lep komplet. Meni je modra kombinacija še vedno in... daleč pred vsemi drugimi.

čarovnička pravi ...

o madona .. ti sploh ne veš kaj mi delaš s temi zapestnicami Done Kato .. krasen nakit :))))

Vladuška pravi ...

uuu, tale pa mi je super všeč. Ta modra s temi vzorci zažge totalno. Res noro dobro izgleda.

moi pravi ...

Krasna modrina, krasen komplet. Po moje se je splačalo čakat ;)

Renata pravi ...

Wow, krasen komplet, pa še moder povrhu! Njami!!! se je splačalo počakati.

Malo štrajkam s pregledovanjem blogov zadnje čase in vidim, da sem pri tebi zamudila same lepote. Super pridna si.

Tatjana pravi ...

Res se je splačalo čakat. Komplet je čudovit, kadar ni na meni, je postavljen na vidnem mestu moje mize. Kristina, še enkrat najlepša hvala!

zabica67 pravi ...

Modrina meni itak sede, ampak tole si carsko opedenala! P.S. Hvala za knjigo!

boniusia pravi ...

wonderful set!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...