četrtek, 06. januar 2011

Novo?




Datum pravi, da je novo leto, po počitnicah je na voljo nekaj nove volje, premišljam celo o kakem sklepu, čeprav jih vedno slabo izpolnim. Kljub vsemu je življenje "staro", stari projeki čakajo, da jih končam, stari problemi se niso rešili... K sreči imam pa še nekaj starih slik, ki jih lahko objavim.

Da lahko začnem na novo, morate videti še zapestnice, ki so nastale poleti. Kombinacija vijoličnih barv na tejle peyote zapestnici deluje pomirjujoče, razgiba pa jo vzorec, ki nastane zaradi velike razlike v velikosti perl. Vzorec sem našla nekje na spletu, žal ne vem, kje.

Kristina

10 komentarjev:

Tiara pravi ...

Polna, lepa in razigrana so besede, ki so mi najprej skočile v misli, ko sem zagledala tole tvojo lepoto.
Naj jih bo v 2011 čim več.

Sara pravi ...

Oh, kako lepa zapestnica res dobra kombinacija barv!

Alenka pravi ...

Lepa zapestnica! Lepa barva in super izdelava!

petrovka pravi ...

Všeč, všeč

Vladuška pravi ...

Zelo lepa je in všeč mi je ravno to, ker je zaradi različne velikosti perlic tako razgibana. Nekaj posebnega, odštekanega.

McCrafty pravi ...

Krasna je!

Tanc pravi ...

Vau, super zapestnica! Všeč, všeč!

NatashaMay pravi ...

Krasna zapestnica! Všeč mi je, da se velike perle tako izbočijo.

K pravi ...

Ooooo, všeč, všeč!

hali pravi ...

U ja razgibana in lepih barv. Prekrasna, izbočeni vzorčki so res nekaj posebnega!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...