torek, 11. januar 2011

Štiriperesna deteljica






... so lahko moje hčerke ali pa tale komplet zapestnic. Porabila sem vse rdečkaste perle, ki so se valjale po škatlicah, izdelava je preprosta, zabavna in sproščujoča.
Pogled nanje me greje v teh sivih in vlažnih dneh.
Kristina

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Tole...tole imam pa že dolgo v planu in je že vse pripravljeno....čaka:):):) Moje bodo iz drugih perlic, ampak so tud te hude(mi ni kapnlo prej)Res imava glede nakita zelo podoben ukus!
Fantastične so!!!!!!

Tatjana pravi ...

Meni ne deluje nič kaj preprosta izdelava. Končni izdelek je noro lep.

Jana pravi ...

Čudovite so, sploh tako vse 4 na kupu. Na roki sigurno pridejo zelo lepo.

DIDI pravi ...

uf znanstvena fantastika.. prav vesoljske se meni zdijo, pa tako lepih barv...

Maja pravi ...

Res so lepe, v kompletu in tudi posamično. Najbolj se mi dopade rdeče-rjava kombinacija.

Vladuška pravi ...

Krasne so in res se priležejo te barve.

MarikaGabez pravi ...

Krasne so. Prvič vidim tako narejene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...