nedelja, 27. februar 2011

Easel post-it






Vedno sem zelo občudovala raznolike okrašene platnice za post-it blokce. Ko sem pa na Stampartic strani videla kombinacijo "easel" voščilnice in blokca, sem to morala takoj narediti.
Uporabila sem lastnoročno nakrackano rožo in nekaj okraskov. Mislim, da bo marsikdo v prihodnje dobil zelo podobno darilo (k sreči sorodniki ne berejo spletnika in mnogi še vedo ne, da ga imam).
Po tednu odklopa in počasnega ustvarjanja-lenarjenja se bliža pristanek na realnih tleh. Pogled na koledar pove, da dolgo ne bo niti najmanjše zaloge prostega časa. Ah ja, baterije so napolnjene in bomo preživeli.
Lep in miren teden,
Kristina

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Super ideja in zelo lepa izvedba.
Upam, da bodo napolnjene baterije čim dalje držale :)

Vladuška pravi ...

To je pa je res ena fajn zadeva, čestitka in darilce v enem. Super ti je uspelo.

Alenka pravi ...

Tole je res dobra ideja in super si naredila tole!

Maja pravi ...

Fajn ideja, da si ga spravila v škatlo. Mi še ni padlo na pamet, vedno hitim! Na roko"nakracana" roža pa je prav fajn!

K pravi ...

Ne reče se "Uporabila sem lastnoročno nakrackano rožo", ampak "Za okras platnice nisem želela uporabiti štampiljke, ampak sem 2 dni skicirala rože, da sem lahko izbrala tisto, ki mi je bila najbolj všeč" ;)

Hali pravi ...

Prekrasna ideja in izvedba, uauuu super darilce, ni kaj :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...