torek, 08. februar 2011

In še zeleni val





Po čudovitih sončnih dneh, ko oživi terasa in se zazdi, da je poletje tik pred vrati, je skrajni čas, da končam z objavami izdelkov, ki so nastali lani poleti.

Mogoče sem to zapestnico prihranila za konec ravno zaradi barve, ki je še najmanj moja. Baker ja, zelena pa ne tako zelo. Tehnika je enostavna in učinkovita, valovi nastanejo kar mimogrede. Imela sem še polno idej, ki jih bom verjetno uresničila poleti.
Lep začetek zelo kratkega tedna,
Kristina

7 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Res lepa, čisto poletna.

Jana pravi ...

Tudi moje barve to vsekakor niso, ampak so mi pa nenavadno vsec v tej kombinaciji. Zelo je lepa.

Andreja L. pravi ...

Mmm, zelo zanimiva in predvsem čudovita :-))

mojca - mka pravi ...

meni pa so tele barve, mmmm! čudovita je.

Vladuška pravi ...

Zelo zelo lepa in te barve so mi zelo blizu. Nežna in krasna.

Renata pravi ...

Uf, krasna je! Super barve si nanizala skupaj. Očitno je bilo lansko poletje v znaku perlic :-)

Maja pravi ...

Jaz bi pa barve z lahkoto posvojila! Pa zapestnico tudi, of course!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...