četrtek, 17. februar 2011

Moja prva vajeniška...

scrapbook stran je nastala v zatišju januarja. Doooolgo obdobje opazovanja mojstric, priprave materiala, izbiranja fotk je končno pripeljalo do izdelka.
Točno vem, da sem popolnoma na začetku in zdi se mi, da bi potrebovala bi še ogromno okraskov in orodij. Po drugi strani pa "scrap" pomeni odpadni koščki, ki se valjajo okrog in čakajo, da jih vržemo v koš. Nekatere mojstrice naredijo ogromno elementov strani same na preprost način. Neskončno bogata ponudba industrije pa seveda vabi.

Ni naključje, da sem začela s fotkami z morja, saj nas spomini nanj razveseljujejo vse leto. Kmalu bomo klicali našo gostiteljico V - juhu - in potem bo naša T lahko spet mešala "spešel sea coctajle" (izgovori tako kot je napisano).

Lep konec tedna in še lepše počitnice, če jih imate.

Kristina

5 komentarjev:

Sonja pravi ...

Meni pa je všeč in nisem prepričana, da bi še kaj dodala. Taka lepa sončna, topla stran je.

MarikaGabez pravi ...

Meni je tudi všeč in ne bi prav nič kaj dodajala, razen če ti sama tako ne čutiš in veš, kaj bi še sodilo poleg. Končno le ti veš (no pa še vsi tako ali drugače vmešani), kaj nekje globoko v sebi nosi ta slika.
Si izbrala A4 format?

K pravi ...

Jaz tudi že dolgo gledam tele skrapbuke in se mi nič ne zdi, da bi tvojemu kaj manjkalo.

Vladuška pravi ...

Prav fajn si naredila to stran in mislim, da si povsem osvojila smisel scrapbookinga. Lepo.

Urškin Raj pravi ...

Krasna stran je, nič začetniška in zelo sveža!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...