sreda, 23. februar 2011

Usnje




Pred dnevi je minilo dve leti odkar pišem tale dnevnik. Seveda sem zaradi intenzivnega počitnikovanja na to pozabila. Občasno sem že imela idejo, da bi ta ikotiček kar izbrisala, pa ga verjetno še nekaj časa ne bom. Ko pretehtam pluse in minuse, je prvih vseeno več. Ta pikica virtualnega vesolja mi je nekako zlezla pod kožo.
Vesela sem vseh, ki me prebirate, še bolj tistih, ki si vzamete čas za komentarje.
Zapestnicomanija pa še traja in predstavljam vam dve usnjeni.
Lp Kristina

20 komentarjev:

Neža pravi ...

Joj, bognedaj, da bi ga izbrisala1 Če te že kdaj prime, naj te tudi hitro mine ;)

Ker krasno ustvarjaš in je v tvoj kotiček vedno veselje pokukati. Tudi, če kdaj ne gre vse po načrtih, ko pridejo oblačni dnevi, te barve tvojega nakita iz arhiva lahko spravijo v dobro voljo.

Zapestnice so nekaj posebnega, kar glavo pokonci in lep sončen dan ti želim!

drenka pravi ...

Ovo je predivno!! a mene podseca na cokoladica, da i na koza ali tako mi se prijalo cokolada kad sam vidjela ovo!

Helena pravi ...

Kaaaaaaj??? O čem razmišljaš?? Niti pod razno. Dokler ustvarjaš in že imaš svoj blog bi bilo res neumno, če bi nehala objavljati. Imaš preveč lepe stvari, da nam jih ne bi pokazala.

Tudi ti dve zapestnici v imitaciji usnja sta perfektni!

Sonja pravi ...

Čudoviti zapestnici.
Tudi jaz upam, da vendarle ne boš izbrisala bloga, saj rada pogledam k tebi.

HRANDICA pravi ...

Tvoji izdelki so čudoviti in škoda bi bilo, da bi odstranila tale izložbeni prostor in potem jih ne bi več videli in...Šmrk! :(

Tatjana pravi ...

Samo nehaj s temi čudnimi idejami! Kje bom pa pol visela, namesto da bi sestavljala teste in ul? Zapestnici sta pa res lepi, že ko sem ju videla v živo sem dol padla.

K pravi ...

Kot da bi bili iz surovega usnja, dobro to! Pa ne bloga brisat :D

mojca - mka pravi ...

uaaaaaaa, kake čudovite zapestnice! si mi polepšala dan z njimi :) res res res so mi všeč...

kot tudi tvoj blog. občasno imamo verjetno vse "prebliske" tipa pakajmijetegatrebabilo... potem spet najdeš čas in motivacijo in spet se mamo fajn :) sploh za tiste, ki sicer nismo preveč družabne, je takšnole virtualno kofetkanje zelo dobrodošlo.

Maja pravi ...

Lej, če te prime, sedi v kot in počakaj, da te mine. V prevodu beri: pač umakni se za tisti čas, kot ga rabiš, mostov pa le ne podiraj za seboj... Ali pred seboj!!

Čudovite zapestnice!

Jana pravi ...

Tudi jaz imam včasih takšen preblisk, a je vseeno lepo pogledati svoje izdelke za nazaj in se družiti s cyber prijateljicami. In to je tisto kar je važno.

Lepi zapestnici. :)

N pravi ...

Evo, še en dokaz, da znaš svojo kreativnost preliti v kakršenkoli medij z lepimi rezultati. Prekrasne.

Renata pravi ...

Zapestnice so krasne!

Bloga pa res nikar ne briši! Če se ti ne da pisat, pač ni treba, si privoščiš malo pavze ... a ne pozabi na vse nas, ki željno čakamo nove objave.

MarikaGabez pravi ...

Kakšne zapestničarske lepotice!!!
Briši pa le ne. To nas verjetno vse kdaj prime. A važno je, da te misli tudi minejo.

Andreja M. pravi ...

Čudovite zapestnice !
Mene je že po enem mesecu bloganja rahlo "minilo" :) Le poslušaj predhodnice z več izkušnjami. Počakaj da te mine in nas še razveseljuj z novimi objavami.

Vladuška pravi ...

Res bi bilo škoda, da nas zapustiš v tem virtualnem svetu. Meni je to že taka rutina se mi zdi, tako prebiranje vaših blogov, kot tudi pisanje svojega. Bi mi kar manjkalo. Čudovite zapestnice. Všeč so mi dodani detajli.

Andreja pravi ...

Brisanje pa menda res ne pride v poštev, preveč lepih stvari imaš za pokazati. Zapestnici sta pa krasni!

McCrafty pravi ...

Tudi jaz se strinjam s tem, da brisanje ne pride v poštev! Krasni zapestnicci in še najprej nas razveseljuj z njimi.

Alenka pravi ...

Ne brisat!!!!!!
Potem pa ne bom mogla več gledat takih usnjenih, pa tistih mega s perlicami, pa tistih pisanih. Ne ga lomit!!!!

Tanja E. pravi ...

Noro dobre zapestnice, čestitam!! LP:)

DIDI pravi ...

ja res je, da vedno ne moremo pustiti svojega komentarja, včasih pridem prepozno, ko vidim, koliko objav je.. tko da niti opazila gotovo nisi, da nisem nič napisala.. a števec pridno šteje obiske.. ne odnehaj, so dnevi taki in drugačni, pa pride spet sonček... vsaj nam, ko nam polepšaš dan z novo objavo, novim čudovitim izdelkom.. lp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...