sreda, 09. marec 2011

Bandana




Na tehniko bandana sem naletela slučajno, ko sem se "zgubljala" na potepu po virtualnem svetu. Saj poznate - nekaj pogledaš in potem še veš ne, kako si prišel do xy strani.
Pritegnila me je svoboda pri oblikovanju vzorca na papirju, možnost izbire med neštetimi materiali, ki se valjajo po policah in nastali so prvi poskusni izdelki. Porabila sem jih za rezervne čestitke.
Ta tehnika se mi zdi ena najbolj zanimivih in sproščujočih, h kateri se bom zagotovo vračala.
Lep teden,
Kristina

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Meni je všeč!Bi bilo treba poskusit:)

Maja pravi ...

Še nisem slišala zanjo. Bom malo raziskala. "Zalutanje" pa dobro poznam...

MarikaGabez pravi ...

Tudi jaz nisem še nikoli slišala, zgleda pa lepo.

Helena pravi ...

Hvala, ker si to tehniko prinesla med nas :) Super mi je in krasno ti je šlo. Me že kar prsti srbijo, da še sama poskusim kaj takšnega.

mravljica :: little ant pravi ...

Zelo zelo všeč! Hvala za namig. Tebi je krasno uspelo :)

Vladuška pravi ...

ooo, nekaj novega, super. Moram kar pogledat zakaj gre. Prav fajn izgledajo te voščilnice.

Hali pravi ...

Uuu neka tehnika, ki tudi meni ni poznana, ampak voščilnice so enkratne. Sploh roza-črna kombinacija je enkratna!

Jana pravi ...

Prvič slišim za to tehniko, bo treba strica Googla vprašat. Ampak izgleda pa fajn. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...