četrtek, 21. april 2011

Velikonočne škatlice












Med zimskimi počitnicami sem naredila škatlico iz enega kosa ameriškega A4 formata (8x11 inčev) s takrat popolnoma svežo štampiljko Whiff of Joy. Navodila za izdelavo najdete tu. Res se mi zdi posrečena in preprosta.


Čeprav za veliko noč ne pišem voščilnic in ne izdelujem daril, sem letos naredila izjemo. Že od zime sem dvema družinama dolgovala simbolično zahvalo za dobro voljo in pomoč. Tako so nastale velikonočne vrečice, ki sem jih napolnila z bonboni.


Želim vam doživeto veliko noč, če praznujete, sicer pa prijeten oddih od vsakdana in čimveč brezskrbnih trenutkov.

Kristina

7 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Lepe in sladke vrečke. Res so mi všeč.

Vladuška pravi ...

Fajn si se tole spomnila in lepo naredila. Lepe praznike tudi tebi.

Nataša pravi ...

Ful so dobre te velikonočne vrečke. Lepe praznike tudi tebi.

Hali pravi ...

Luštne vrečke...tudi tebi in tvojim prijetne praznike in lepe počitnice!

Alenka pravi ...

Luštne škatlice!
Želim lepe praznike tebi in tvojim!

Tanja E. pravi ...

Čudovite so, lahko te samo pohvalim, lepe praznike tudi tebi, LP:)

flo pravi ...

priznam da se tudi jaz nebi branila takšne škatlice ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...