ponedeljek, 16. maj 2011

Obrazi...



...so teksturne štampiljke Lise Pavelke, ki so me popolnoma navdušile. Nekega dne bom poskusila tudi njeno tehniko Sutton slice.

Na tejle zapestnici pa je mešanica rdeče zlatih barv nanešena na osnovno teksturirano "saharo". Obrazi se skoraj ne opazijo. Edina težavica je neelastičnost modela, ki mi določene dneve ne gre na roko.

Lepe pomladne dni,

Kristina

10 komentarjev:

Maja pravi ...

Všeč so mi te oblike zapestnic in dobro si skombinirala obe barvi, lahko nosiš obe skupaj!

Mª Reyes pravi ...

Son maravillosas. Besos

Vladuška pravi ...

Zelo lepa je ta temno rdeča, pa ta Majina ideja je dobra, da imaš obe skupaj.

Hali pravi ...

Ful dobri sta... všeč mi je ideja o nošenju skupaj... in tudi sama oblika zapestnice ( kljub pomankljivosti) je super!

Andreja pravi ...

Zelo lepi sta.

Tatjana pravi ...

Skoraj sem v ekran padla, ko sem iskala obraze. Zelo lepi zapestninci in v čudovitih barvah. Večkrat ju moraš nositi.

Jana pravi ...

Luštni zapestnici in prav zanimiv odtis.

mojca - mka pravi ...

čudovito... za posedanje ob ledeni čokoladi, zvečer, ob poslušanju pljuskanja valov...

moi pravi ...

Krasni zapestnici.

Anonimni pravi ...

These are genuinely impressive ideas in regarding
blogging. You have touched some good factors here. Any way keep up
wrinting.

Also visit my blog; free online stopwatch.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...