petek, 17. junij 2011

Roza origami




Origami škatlice so velika uspešnica, ker so narejene zelo hitro, brez lepila in imajo vrsto možnih pokrovov. Tukaj je origami pokrov narejen iz kvadrata, ki je en cm večji kot kvadrat za osnovno škatlico.
Roza ni moja barva, vendar ker ni bila zame, ampak po želji, me sploh ni motila. Prejemnica je dobila komplet ogrlice in prstana in bila baje zelo zadovoljna.
Jaz pa sem zadovoljna, ker je poletje tu, ker se šolsko leto izteka in ker me počasi grabi ustvarjalna viroza. Očitno človek res rabi obdobja, ko nič ne naredi, da lahko začne na novo.
Miren in sproščujoč konec tedna,
Kristina

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Fajn si to skomletirala in tako škatlica kot kompletek so lepi.

Maja pravi ...

Joj, samo da je konec te norije, pa magari samo za 2 meseca, a ne? Upam, ampak res močno upam, da se to poletje uspemo kaj videti. Močno pogrešam pogovore s tabo in tvoje neizmerno ustvarjalno znanje!!
Ti, pišem na mail, da poizvem, kdaj dopustujete!
Ogrlica je čudovita, o roziki pa se itak strinjava!

mojca - mka pravi ...

se čisto strinjam - obdobja, ko ni "nič" narejenega, so včasih bistveno bolj plodna, kot bi si človek mislil :)
komplet je pa fantastičen.

lorasrobas pravi ...

Zelo lep kompletek, kot tudi darilna embalaža :) Pohvalno!

Jana pravi ...

Doma narejene škatlice so vedno najlepše. Meni sicer ne gredo od rok, ker nisme dovolj natančna, jih pa zelo rada pogledam drugje.
Krasen komplet ogrlice in prstana. Močna pinki barva, ki jo črna malo zaduši - super.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...