petek, 19. avgust 2011

Počasi




Ne, poletje ni minilo počasi. Počasi se je ustvarjalo. Komaj kaj. In ko sem danes dobila spisek, kaj se bo prihodnji teden dogajalo v službi, sem se zavedela, kako mirni so bili zadnji tedni in kako zelo bom spet omejena z vseh koncev. Tako kot vsi. Edina tolažba mi je, da bolje delam pod pritiskom. Mogoče se bom uspela postaviti nazaj na noge - kar se ustvarjanja tiče, seveda. Vse ostalo je OK.

Zapestnica, ki sem jo uspela narediti, se imenuje Fordan. Navodila sem našla tu.

Postopek izbire med neštetimi vzorci za zapestnice sem zelo dodelala. Vse sem shranila v posebno mapo na računalniku in oštevilčila, nato pa izžrebala prvih pet projektov s pomočjo random.org. Do tu vse v redu - prihranila sem ogromno časa, ki bi ga sicer porabila za odločanje, katero zapestnico naj začnem (beri "za bluzenje"), potem pa sem obtičala pri tretji zapestnici, ker ... je bilo pač poletje.
Lep konec tedna,
Kristina

3 komentarji:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads pravi ...

Beautiful bracelet,lovely colors!

Tanja E. pravi ...

Uau, čudovita zapestnica, krasno ji pristajajo izbrane barve, izdelava pa sploh - kapo dol:)

Alenka pravi ...

Zelo lepa zapestnica! Hvala za link!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...