torek, 23. avgust 2011

Pospravljeno/ Order




Moj predal za nakit je bil kot lonček kuhaj. Včasih se ni dal niti več odpreti/zapreti, ker je nakit kipel in kipel iz njega.
Nekje na mreži (v času pred Pinterestom) sem videla ogrlice pospravljene na lesenih obešalnikih, a mi v prvem hipu ni bilo všeč, ker je bilo treba zabijati žebljičke ali privijati vijake. Potem sem videla čudovit predalnik, ki bi ga bilo treba narediti po meri. Tudi ne gre.
In na koncu sem v omari našla tele tri rezervne obešalnike in jih uporabila take kot so, predal pa bo spet prekipeval, ko bodo izdelane vse zapestnice, ki jih imam v načrtu.
Lep teden,
Kristina

5 komentarjev:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads pravi ...

Super collection!!!

Amikadeja pravi ...

Super si tole poštimala! In ja, takoj bi imela tale tvoj predal - krasne zapestnice! ...ko bom velika, jih bom tudi jaz znala naredit... ;-)

Helena pravi ...

No, tole je lepo videti. Super ideja in zdaj je res takoj na dosegu roke.

Andreja L. pravi ...

vau, super izgledajo takole na kupu, vse skupaj :-))

Hali pravi ...

U kako dobra ideja, super pridna si bila!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...