četrtek, 25. avgust 2011

Shortus



Knjiga Rachel Nelson-Smith "Seed bead fusion" je zakon. Imam jo že dolgo in letos je iz nje končno prišla na vrsto zapestnica morska zvezda (Sea star bangle) v različici "shortus".
Izbira barv je seveda gorenjska varčna varianta - že dve leti se trudim, da bi porabila perlice, ki sem jih kupovala na leta, preden bi začela kupovati nove.
Prišla sem do točke, ko so rezerve zares zdesetkane in je težko najti dobro barvno kombinacijo in imeti ustrezno količino izbranih barv.
Tale zvezdica je požrešna, zato je v njej tudi nekaj zajemalk perlaste juhice (= nekaj ostankov, ki se približno ujemajo z že uporabljeno barvo, ki je je tik pred koncem zmanjkalo).
Uživala sem v izdelavi in sem nanjo ponosna.
Lep zadnji poletni konec tedna,
Kristina

7 komentarjev:

Jana pravi ...

Česa vsega se ti lotiš! Jaz to še vse opazujem iz daljave. :) Čudovita je.

Nataša pravi ...

O, vau! Upravičeno si lahko ponosna. Bravo!

Hali pravi ...

Kako ne bi bila ponosna...tale zapestnica je zapestnica z velikm Z. Pridna si, zdaj pa v nakup novih perlic :-)

N pravi ...

Lepa je, res si mojstrica. Mene mal spominja na good ol' US of A. :-D

MarikaGabez pravi ...

Ponosna .... Uhhh na tole umetnijo moraš res bit ponosna.
Tako bogata je. Bi me je bilo kar malo strah nosit, da ne bi kaj uničila pri vsem mojem mahanju in kriljenju.

Diseños de Fatima pravi ...

es preciosa, felicidades.

Anonimni pravi ...

They can also offer a decorative element to the room.
with your fan, you will want to double check and ensure that the ball.
so that they don't detract from the space in the room.

Feel free to visit my page; flush mount ceiling fans with lights and remote

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...