ponedeljek, 19. september 2011

Ponovno pravokotni šiv




..., ki je moj najljubši. Večini je najbolj pri srcu peyote, ki je vsestranski in s katerim se da izdelati na stotine motivov. Možnosti za "risanje" s perlami v pravokotnem šivu so manjše, nadvse noro pa je šivanje v plasteh.
Ko vidim navodila za take izdelke, sem vedno navdušena in se jih lotim. So hitro izdelani, ne maram pa vključevati kristalov ali steklenih perl, če se le da. Ponavadi jih zamenjam za kroglice. Tako sem naredila tudi pri tejle lepotici (RAW Beauty iz Bead and Button) in izgleda prav dobro.
Barve so jesenske, oktobrske, v pozdrav mesecu, ko se letnega časa in tempa že privadim. September, vso dirko in šoke povezane z njim, letos raje ignoriram, mogoče bo tako hitreje mimo.
Lep teden,
Kristina

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Res je lepotička!Meni pa RAW nekako ne leži, oziroma, ga še nisem dodobra spoznala:):):)A bi se dalo dobiti načrt za lepotičko? Mogoče pa poskusim:):)

Medena pravi ...

prekrasno :) :)

Andreja L. pravi ...

ooo kako je lepa in barve so mi čudovite :-))

Vladuška pravi ...

Čudovita je, te plasti jo res obogatijo in barva je krasna.

Andreja pravi ...

Lepa je. Nito pod razno se mi ne sanja kako to delaš ampak rezultat je čudovit.

Jana pravi ...

Obcudujem tvoje potrpljenje, pa saj to tako ves, ane? :) Se ena cudovita zapestnica izpod tvojih rok. Uau!

fotolabida1 pravi ...

ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

Darilko pravi ...

Čudovita zapestnica, zares lepo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...