nedelja, 23. oktober 2011

Selitev

Na hrbtno stran omarice je nalepljena
pluta, da lahko pripnem čestitke - zelena
je od Hali, rdeča od Maje.






Po dolgih mesecih, ko sem zbirala energijo, sem le preselila material in orodje za papirčkanje v nov do sedaj neupraben zaprašen kotiček v delovni sobi. V sosednji sobi imam dovolj velik kot za ustvarjanje nakita, vendar ga je čisto preplavil papir, ki ga nikakor nisem mogla spraviti v priročen red. Dolgo sem potrebovala, da sem ugotovila, da imam rešitev pred nosom.
Tako sem v navalu idej samo hitro znosila vse v drugo sobo. Stanje je bilo porazno, kot bi treščila bomba. Nato sem se odločila, da preskočim perfekcionistično idejo, da bom naredila načrt in vse prebarvala. Vse sem zložila le po trenutnem navdihu. Prastaro omarico, ki jo je naredil moj že dolgo pokojni oče, bom prebarvala nekega lepega dne, enako velja za vse papirne škatle, ki čakajo, da jih pobarvam ali oblečem v papir ali blago.

Trenutno se mi zdi odlično in naredila sem že prvo voščilnico. Upam, da se bom sedaj laže lotila nakita, kjer mi idej ne manjka, le časa in volje.

Ob smrti Toneta Pavčka, ki je eden mojih najljubših pesnikov in sem ga srečala pred tridesetimi leti na nepozabnem recitalu v srednji šoli, sem se spomnila koščka verza, ki bi ga rada delila z vami ob vstopu v nov teden.
... da bi znal kakor on, Čukov Tonček, pijanček in nemanič, tako prostodušno pogledati v sonce in zemlji naravnost v oči,...
Kristina

5 komentarjev:

Andreja pravi ...

Super si si uredila. A ne koliko energije se pojavi ko so stvari posortirane.

Bluebell Boo pravi ...

koliko puno stvarčica :) :) wooow, everything spo crafty on one place

Maja pravi ...

No, pa ti je uspelo! Tisto tvoje spodnje nadstropje, namenjeno ustvarjanju je zame itak raj, da ne govorim o zadnji sobi ali knjižnici po domače!! Tja me lahko zapreš za cele počitnice, pa mi ne bo nič manjkalo!

Pavčka pa sem nazadnje poslušala pred dvema letoma, ko me je tako kot vedno navdušil s svojo energijo, otroško razigranostjo in to njegovo neverjetno spretnostjo z besedami! Res mi je hudo!

Hali pravi ...

Krasen kotiček...veš kaj ti zavidam? To prelepo zaveso, ki jo imaš :-) Super, naj nastane veliko lepih stvari!

MarikaGabez pravi ...

Prav lepo in izredno organizirano si tole uredila. Veliko ustvarjanja v tem kotičku ti želim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...