sobota, 08. oktober 2011

Zavora 2 ali I'm wearing my flowers




Tudi za zapestnica je zaustavila moje ustvarjanje, prvič zato, ker mi je zmanjkalo belih in črnih perlic in predvsem zato, ker je drugo plast - rože - v navadne perlice zamudno šivati, če je prva plast le malce premalo ohlapna. Prva plast je trikotna mreža, druga pa vzorec. Navodila so iz članka "Angular bloom" iz starega Bead and Button-a, vendar se rože našijejo prosto, brez kake sheme.
Zapestnico sem zaključila neko nedeljo, ko sem se trmasto zagrizla, da ne grem prej z balkona. Bolj ko so se množile rožice, bolj mi je bila všeč in hitreje je šlo.
Tako bom svoje rože, ki so odcvetele, nosila s sabo vse leto.
Lepo nedeljo in nov teden,
Kristina

10 komentarjev:

valentina pravi ...

Tole bo res zelo lep spomin na cvetoče poletje.

lp

Cristina pravi ...

Beautiful and lovely colors!

Alenka pravi ...

O koliko šivanja! Rezultat je čudovita cvetoča zapestnica!!

Nada pravi ...

prelepo je :-)

Vladuška pravi ...

Ti čisto verjamem, da si se namučila, ampak je zelo lepa in te pisane rožice ji dajo karakter.

Tatjana pravi ...

Mi je kar čeljust dol padla. Noro dobra.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads pravi ...

Beautiful and happy piece.Beautiful. Awesome colors!It’s great! Congrats!

Jana pravi ...

Za videti je kot ogromno dela in verjamem, da si se namučila z njo. Ampak je bilo vredno, čudovita je! Sploh se je ne morem nagledati. :)

Maja pravi ...

Noro, norejše ... Kristina, ki šiva perlice!! Le od kje ti vse to potrpljenje?

Tilen pravi ...

Noro luškana zapestnica.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...