petek, 18. november 2011

Končno petek




In to rečem po tednu, ki je bil relativno normalen in miren. Če ne štejem stresa ob ugotovitvi, da mi je nekam poniknilo ozadje spletnika. Upam, da bo enkrat izginil še zoprn kvadratek, ki se je ob tem naselil na stran.
Odločila sem se, da ne bom več iskala raznih vzorčkov po spletu in bom raje uporabila kar Bloggerjeve predloge. Seveda sem pristala pri moji ljubi temno rdeči.
Ker moje božične voščilnice nastajajo letos skrajno počasi in predvsem tako, da brkljam eno uro pa naredim en manjši element, za katerega še ne vem, kako ga bom uporabila, objavljam še zadnjo izmed dokončanih perlastih zapestnic. Nova zapestnica je sicer že v delu, a sem obtičala na tretjini obsega roke.
Barvni cik cak me ni pritegnil, edina všečna kombinacija je bila črno bela.
Lep konec tedna,
Kristina

4 komentarji:

Čarobna hišica pravi ...

Fajn zapestnica ... mi je všeč črnobela mereža ... kar se pa tiče kvadratka, ki te moti pa mislim, da ne bo izginil sam od sebe ... zudi meni se je nekaj podobnega zgodilo, ko je bila predloga, ki sem jo uporabljala umaknjena iz tistega spletnega mesta iz katerega sem jo naložila. V urejevalniku spletnega dnevnika sem morala iz dela kjer sem imela prilepljeno kodo za predlogo, ki sem jo pobrala nekje na spletu in problem s čudnim kvadratkom je izginil ... Jaz upam, da sem ti vsaj kaj pomagala in si sploh kaj razumela kar sem napisala. lp

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads pravi ...

What a specially beautiful work!Congratulation ! It”s wonderful !

Alenka pravi ...

Lepa mrežasta zapestnica!Zelo zanimiva, se kar zgubiš v mreži, ko iščeš in razmišljaš kako je narejena:):)

Jana pravi ...

Like it - a lot:). Prav zanimiva je ta mrežasta struktura. Črno bela kombinacija je pa tako ali tako večna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...