torek, 29. november 2011

V slovo jeseni


Žareče barve jesenskega listja so mi bile vedno velik navdih. Nakita v teh barvah sem izdelala že veliko. Na papirnih izdelkih rumeno oranžno rdeče toni mnogokrat ne izpadejo najbolje. Izjema so Distress inki, nad katerimi sem res navdušena. Tehnika štempljanja z vodo je odlična. Naneseš barve na papir, posušiš in pritisneš gor štampiljko popršeno z vodo.
Tako je nastalo ozadje tele čestitke za prijteljico. Vesela sem, da se jesen poslavlja, saj mi je zima mnogo ljubša - zame se začne z adventom in ne šele enkrat konec decembra. Pri srcu mi je tudi napis, da obdobje prijateljstva traja ves čas (Whiff of Joy).
Uživajte,
Kristina

3 komentarji:

Helena pravi ...

Lepo si se poslovila :) Všeč so mi te tople barve jeseni.

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepo tole izgleda.

Anonimni pravi ...

Wow, incredible weblog structure! How long have you ever been running a blog for?

you made blogging glance easy. The total glance of
your web site is fantastic, let alone the content!

Feel free to visit my web-site :: football jersey in spanish
My web page :: football jersey shop uk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...