ponedeljek, 12. december 2011

Advent iz dneva v dan 12


Sinoči sem slučajno odprla spletnik Clay Play Days in prebrala žalostno novico, da je umrla pobudnica in organizatorka Helen. Z rakom se je borila že 2008, ko smo se prvič srečali v Nottinghamu, 2009 je izgledalo, da je zmagala. Potem sem izgubila stik, le sem ter tja sem kaj prebrala. Kljub temu me je pretreslo. Posebej mislim na moža, ki bo moral sam skrbeti za njuno hčerko Cathy, ki ima Downov sindrom.
Kadar bom pomislila na Helen, se bom spomnila podjetne, dobrovoljne, ustrežljive ženske, ki se je nadvse rada smejala. To je na blogu tudi lepo napisala njena tesna prijateljica - da sta se skupaj toliko presmejali, da bo to zagotovo ostalo.
Želim si, da bi tudi za mano po smrti ostal kak pozitiven vtis, ne glede na to koliko let mi je usojenih.
Helen pa želim, da se v drugačnih svetovih sprehaja po gradovih kot je tale na sliki, ki smo ga obiskale skupaj, le brez dežnika v večnem soncu.
Kristina

3 komentarji:

Jana pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Jana pravi ...

:(

Bluebell Boo pravi ...

malo sam gledala radove, prekrasni su :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...