ponedeljek, 05. december 2011

Advent iz dneva v dan 5

Vedno znova se je dogajalo, da je ob množici daril, ki sem jih kupila hčerkam, možu in najbližjemu sorodstvu, moja polovica pehara ostala prazna. Zakaj se je tako težko naučiti, da tudi sebi lahko kupiš darilo? Bilo je boleče in dolgotrajno, a počasi prihajam na točko, ko mi je jasno, da moram za svoja darila poskrbeti sama. Največkrat so to knjige ali material za ustvarjanje.
Seveda pa sem zeelooo vesela in ganjena, če me kdo preseneti čisto s čim drobnim. Maja (Polipap), ki mi pošlje minico knjigico iz polija samo zato, ker navdušeno komentiram, da bi bil lahko to obesek. Bivša sodelavka, ki si je zapomnila, da sem v mehiški restavraciji občudovala solnice in poprnice in skledice ter mi nekaj podobnega kupila ob odhodu v drugo službo. In še veliko je takih primerov.
Letos mi bo Miklavž nasul v pehar nekaj posebnih sladkarij (haha - bonboniere z okusi raznih koktajlov iz Mullerja) in nekaj za ustvarjanje, kar je pravkar prispelo ali sem pred kratkim kupila s tem namenom.
Naj bo tudi vaš pehar poln dobrot, pa četudi si jih kupite sami.
Kristina

4 komentarji:

Tanja pravi ...

Bravo zate. Tudi jaz sem se letos obdarila kar sama. Mislim, da je prav tako.

Bodi lepo in naj te preseneti ša kakšen decemberski dobri mož.

Tatjana pravi ...

Se popolnoma strinjam

Hali pravi ...

Bravo, prav imaš, vse prevečkrat pozabimo nase.Uživaj v decembru in vseh drobnih radostih!

Alenka pravi ...

Čisto prav! Si bila pridna in si zaslužiš:) Pa naj te obiščejo še Božiček in Dedek Mraz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...