sreda, 07. december 2011

Advent iz dneva v dan 7

Obdarovanja so se samo za hip umirila, ker imamo do Božiča še en rojstni dan, pa še dolgove od novemberskega rojstnega dneva, pa še nekatere Miklavževe dolgove, ker svetnik malo slabo vidi in je spregledal par daril ali pa jih ni našel.
Naslednjih nekaj dni so tri minute prostega časa na dan namenjene voščilnicam. V grobem imam narejene, še napisati jih je treba in odposlati.
Rada imam to opravilo, ko grem skozi dolg seznam prejemnikov in gruntam, če moram še koga dodati. Je neke vrste osebni, čisto moj "Thanksgiving", zahvalni dan za osebe, ki se bolj ali manj pogosto pojavljajo v mojem življenju in so pomembne. Voščilo je natisnjeno, ker je tako bolj enostavno, a prav vsako ovojnico pospremim na pot z dobro in hvaležno mislijo.
Prva letošnja spada v skupino modrih, preizkušala pa sem ozadje iz pigmentnega črnila. Ker je poskenirana, se slabo vidi. Dejstvo je, da se tako ozadje izplača delati zgolj z Distressi - naneseš jih z gobico, posušiš in štempljaš z isto barvo. Izgleda čudovito - obožujem to tehniko.
Lep pozdrav,
Kristina

1 komentar:

Hali pravi ...

Krasna je, taka zimska, čisto taprva... Tudi jaz sem si danes natisnila seznam z naslovi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...