petek, 09. december 2011

Advent iz dneva v dan 9


Na tretji adventni vikend je čas, da se z dna omare izkoplje božični prt, ki bo pogrnjen do konca glavnih praznikov - 6.januarja, nato se bo opral in bo na mizi še do Svečnice, ko se božično obdobje zares konča.
Še dobro, da sem ga po začetni katastrofi uspela rešiti. Kljub velikim načrtom je namreč še vedno edini s praznično tematiko. Trmasto vztrajam, da bodo vsi prti doma narejeni, saj imam dovolj blaga.
Katastrofa pa - osnovni okras so bile krpice ustreznega blaga, ki sem ga našila v kvadrate in motivi zvezd, ki sem jih narisala z barvami za tekstil z bleščicami. S temi barvami sem naredila že veliko izdelkov in jih uspešno prala, celo zelo pogosto. Ko sem prt vzela iz stroja po prvem pranju, zvezd ni bilo nikjer, le boben se je malce svetlikal, pa nekaj pack je ostalo na prtu. Dokupila sem nove vzorce in čez zapackane kvadrate našila blago. K sreči se je vse izšlo v simetričen vzorec.
Lep konec tedna,
Kristina

2 komentarja:

Čarobna hišica pravi ...

Sreča v nesreči bi se lohk rekl temu ... zdej maš nov prt, če sem prav dojela ;o)

DIDI pravi ...

ajej.. zdaj pa je pravi patchwork.. kljub nesreči, da so zvezdice z dnevom izginile, lep topel pozdravček

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...