sobota, 07. januar 2012

Cik cak / Zig zag scallops



Ko je prispel decemberski Bead and Button sva obe s prijateljico Tatjano padli dol ob tejle ogrlici. Tatjana je nato zgovorno namignila, da ima rojstni dan prav kmalu in uspela sem si zapomniti. Nato pa se je vrinil delovni tempo in sto obveznosti in nenadoma sem začela pričakovati novo številko revije, ki naj bi prišla. Tatjana pa je popolnoma pozabila, kakšno ogrlico si je izbrala in mi sredi decembra ni znala odgovoriti, če želja še velja. Tik pred počitnicami sem se hotela prepričati, če imam vse potrebno in sem prelistala vse izvode B&B, ki jih imam, le da ogrlice nisem našla. Konec koncev sem pozabljeni decemberski izvod odkrila na pokrovu škatle za perlanje, kamor se je točno prilegel. Po vsem tem mi je ogrlica lepo uspela in tehnika je odlična - enostavna in hitra, rezultat pa všečen. Metalne perle dveh odtenkov se podajo k vzorcu.

Zig zag scallops was the best project in December Bead & Button magazine and both me and my best friend Tatjana loved it when we saw it. She chose it as her birthday present and forgot about it. She couldn't recall it even vaguely when I mentioned it in December. When I started to look for the issue to check the materials just before Christmas I couldn't find it. At the same time I was still looking forward to getting the December issue. After much searching I found the magazine on my beading box where it fitted perfectly and wasn't visible when I walked past the shelf. After all the drama I made the zig zag, loved stitching it - it goes so fast, it's easy but it looks stunning. Metal seed beads are just perfect for the pattern.
Happy Sunday.

Lepo nedeljo,
Kristina

18 komentarjev:

valentina pravi ...

Tole je sicer meni znanstvena fantastika,ampak tebi je čudovito uspela.

lp

Vladuška pravi ...

Zanimivo kako so lahko enostavne in hitre reči tako fantastične. Tale zadevica je noro dobra, elegantna in super mora izgledati na vratu.

Damjana Ž. pravi ...

Ne izgleda ne enostavna ne hitra za izdelavo, je pa naravnost čudovita!!

N pravi ...

Vau. Res je lepa. Tatjana = srečnica, komaj čakam da jo vidim v živo.

Biljana pravi ...

Noro preprletanje, čudovito je.

Marna pravi ...

Wau, čudovita je!

FloRaeMe pravi ...

Very pretty and very neat.

Tatjana pravi ...

Še enkrat najlepša hvala.

Alenka pravi ...

Huda !!! Zelo lepa!!!!

Renata pravi ...

Čeprav pogrešaš poly muzo, ti tale perličarska več kot odlično služi. Krasna ogrlica!

McCrafty /Klavdija pravi ...

krasna je!

moi pravi ...

WOW, krasna je, taka prava za past v oči.

Jana pravi ...

Vsakič, ko vidim tvoje krasne izdeke iz perlic mi narediš skomine. sploh se ne spomnim, kdaj sem nazadnje naredila karkoli iz perlic. No, pravzaprav že dolgo nisem naredila nobenega nakita. :(

Ogrlica je naravnost čudovita in strinjam se, da ji metalne barve zelo lepo pristojijo.

Jana pravi ...

Vsakič, ko vidim tvoje krasne izdeke iz perlic mi narediš skomine. sploh se ne spomnim, kdaj sem nazadnje naredila karkoli iz perlic. No, pravzaprav že dolgo nisem naredila nobenega nakita. :(

Ogrlica je naravnost čudovita in strinjam se, da ji metalne barve zelo lepo pristojijo.

Barbara pravi ...

Waw, zelo zelo lepo darilo! Super izvedba :)

Hali pravi ...

Enstavno? Noro, noro lepo izgleda...

Maja pravi ...

HUDO!!! Noro dobra, fantastična in še vsi ostali superlativi!

Nani pravi ...

Vase ogrlice su prekrasne!
imajte lep vikend:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...