četrtek, 05. januar 2012

Prva v 2012

Ogrlica, da imam komplet/ Matching necklace

Zapestnica, seveda, ki bi jo boljše poimenovala zavora 3. Navodila iz Bead & Buttona iz 2003 se mi zdijo zmedena in kar naprej se mi nekaj ni izšlo. Vesela pa sem, da sem jo v novoletnem zagonu končala in mi ni obležala za par mesecev.
Velikih novoletnih zaobljub nimam, le veliko želja. In če še malo pogledam "račune", sem žalostna, da sem v letu 11 prebrala 30 knjig manj kot v letu 10. Da ne govorim o tem, da sem iz polija naredila borih osem izdelkov. Tu res potrebujem nov začetek in svežo voljo.
Prijeten prvi konec tedna v novem letu,
Kristina

My first 2012 beaded bracelet. I found the instructions from a 2003 Bead & Button issue quite confusing and made lots of mistakes while stitching. But I carried on and I am very happy that I didn't just leave it half finished.
I haven't got any real new year's resolutions, I would just like to do many different things. I am sad that in 2011 I read 30 books less than in 2010. During the whole last year I also made only 8 polymer clay pieces.
Time for new beginnings.
Have a nice weekend,
Kristina

3 komentarji:

Gabez Marika pravi ...

Zelo lep kompletek. Tak ... svež deluje.
Kar pa se tiče lanskega leta in želja za naprej: naj se ti izteče tako, kot bo pač dano in boš za letos bolj zadovoljna z obračunom kot v preteklem letu.

Alenka pravi ...

Začetek leta je dober:) lepo ti je uspelo prvo perlanje v tem letu. Mislim, da boš kmalu spet "na konju" tudi pri ostalem:)

Oblikovanje diplomske naloge pravi ...

Podpiram takšno delo, ker je v teh časih neumno, da podpiramo tujce za oblikovanje in izdelavo nakita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...