ponedeljek, 16. januar 2012

Zlato srebrna



Edino, kar trenutno ustvarjam, so zapestnice iz perlic. Kjer je osnova pravokotni šiv, sem ponavadi navdušena. Tudi pri tejle, le da mi je precej tesna. Mogoče me prime, da naredim še eno. Ne traja dolgo in ni zapletena - Shelley Nybakke obvlada ta slog.
Lep teden,

Kristina

Beaded bracelets and bangles are still my obsession. I always enjoy right angle weave and its variations. I love this metallic bangle but it is a bit tight. I might bead another one. It doesn't take long and it isn't complicated. Shelley Nybakke is the master of RAW.
Have a nice week,
Kristina

4 komentarji:

. pravi ...

Ravno včeraj sem spet gledala načrte, ker mi je naravnost bombastična! Zakaj se nisem lotila...1001 izgovor, kot ponavadi.


Zelo, zelo, zelo lajkam! :)

Tatjana pravi ...

Lepa(če je malo tesna, prinesi, mogoče je moja roka tanjša) :))

Alenka pravi ...

Mega!!! Super zgleda, Tudi jaz sem se že spravljala , pa me je vedno kaj zmotilo. Ampak enkrat pa bom:):)

LUCILA pravi ...

Hermoso

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...