sreda, 15. februar 2012

Album












Prijateljica je lani marca praznovala okroglo obletnico, česar sem se zavedela šele pozno spomladi. Nato je začela zoreti ideja za album, poleti sem kvačkala, nato pa celo jesen in zimo izbirala papirje.  Konec koncev sem se usedla in v dveh popoldnevih je bil gotov. Nato je trajalo še par tednov, da ga je imela lastnica v roki. Mimogrede, čez par tednov ima spet rojstni dan. Opravičila ni, tako je življenje. Vesela sem, da končno ta izdelek lahko pokažem.
Lep drugi del tedna.

This album is the present for my friend and unfortunately it took almost a year to plan and realise it. Not because it is so special, but because life and laziness get in the way. Nevertheless I am really glad that it is done now - the embellishments were crocheted by me and I hope my friend likes it.
Have a nice time.
Kristina

6 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Odlično si to naredila. Zelo mi je všeč ta ideja s kvačkanimi dodatki in nastalo je res nekaj posebnega.

Alenka pravi ...

Super je ! Izbrala si lepe papirje in jih dopolnila s čipko ....zelo lepo!!!

Mª Reyes pravi ...

Un trabajo precioso.Besos

Hali pravi ...

Kvačkani dodatki so mi noro všeč.Lepo si jih dodala in izbrala papirje.Zelo, zelo lepo darilce, ni kaj!

Lilla Indigo pravi ...

Krasan albumčić! Molim te, posjeti moj blog, dodijelila sam ti nagradu!

Janja pravi ...

Čudovito. Zelo so mi všeč kvačkani dodatki, ki si jih dodala ♥. Lp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...