ponedeljek, 20. februar 2012

Čestitka 1



Želim si, da bi letos naredila v povprečju eno čestitko na teden, da je vsaj malo realno, da to tudi izpeljem. Če seštejem samo znance in prijatelje, ki dobijo voščilnico za rojstni dan ali god, smo že krepko čez dvajset. Seveda naj bi ob tem uporabila čim več odličnih idej, ki jih vidim na internetu, obenem pa iskala nek svoj slog. "Clean and simple" me privlači zadnje čase in zato je bila prva v tem slogu.

I hope to make a card a week in 2012 - at least the plan is not too unrealistic. I'd like to learn from lots of wonderful cards that I see daily on the Internet and try to find my own style. Some clean and simple cards are really masterpieces and that's why my first card in this year is in that style.
Have a nice week.

Lep počitniški teden,
Kristina

3 komentarji:

Vladuška pravi ...

Jaz ti držim pesti, da ti uspe in tale mi je zelo všeč. Te rožice in črti lepo naredita celoto.

mojca - mka pravi ...

super je tale... v eno na teden pa sploh ne dvomim :)

MarikaGabez pravi ...

Zelo lepo si jo speljala. Tudi jaz ne dvomim, da boš številko dosegla. Mogoče kak teden dve .... pa bo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...