petek, 10. februar 2012

Pagode





Pearls and  pagodas je ime tejle zapestnici. Želela sem preizkusiti tehniko, ker izgleda zelo podobna   shortusu, ki sem jo naredila lani. V resnici se dela precej drugače in mi je všeč, tako kot vse, kar je povezano s pravokotnim šivom. Uštela pa sem se pri velikosti perl za osnovo - malo so premajhne - in pagode ne pridejo tako do izraza. Tudi modra imenu ne pristaja dobro, a spet gre za gorenjsko idejo, da bom porabila vse uporabne perle, preostanek pa razdala in nato šla v veliko splanirano in organizirano nabavo perlic, ki so boljše kvalitete.
Lep konec tedna.

I wanted to try the Pearls and pagodas because the result is similar to the Shortus bracelet. The technique is in fact quite different and I like it a lot. Blue doesn't match the idea of pagodas but I am trying to use my stash of beads before going on a shopping spree for some new ones.
Have a nice weekend.

Kristina

5 komentarjev:

Maja pravi ...

Imaš pa res dobre oči, da uspeš vse to tako lepo zašiti! Mene tele pagode spominjajo na gensko križane maline (ker so take barve)!

Vladuška pravi ...

To pa je že pravo bogastvo na roki, zelo zanimiva zadevica.

Hali pravi ...

Ug občudujem vse, ki se igrajo s perlicami in prepletanjem...krasna je!

Marko pravi ...

Lepo!

Jana pravi ...

Izgelda kot ZELOOOOO veliko dela! Pridna. Enkratna je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...