četrtek, 02. februar 2012

Ploščata



Delala sem "Le Flashy" po navodilih s tega bloga, pa sem začela s premalo perlami in bi bila premajhna (že druga v kratkem času). Tako je nastala ploščata, okrašena malo po moje in mi je kar všeč. Malo manj pa so mi všeč Delica perlice, ker so tako zelo drobne, da se ena vrstica čisto nič ne pozna.
Končno petek, lep konec tedna vam želim.

Instead from the real "Le Flashy" from this blog I made something flat. The number of beads I started with was too small for my hand. Nevertheless I quite like it but I am not yet used to work with Delicas. They are so tiny that one row is barely visible.
Have a nice weekend.
Kristina

6 komentarjev:

Janja pravi ...

Meni je tale tvoja zapestnica zelo všeč. Lahko je razigrana ali elegantna, zelo je lepa.
Malo sem se sprehodila skozi tvoj blog in ugotovila, da delaš prekrasne stvari. Všeč mi je tako tvoj nakit, kot tudi ostale stvari.

Vladuška pravi ...

Zelo lepo je izpadla in verjamem, da čudovito krasi roko.

Tatjana pravi ...

Krasna. Vedno znova presenečaš.

Hali pravi ...

Kako je lepa!

Jana pravi ...

Tudi ta je zelo lepa in super barvna kombinacija. Le flashy pa kdaj drugič. :)

Bluebell Boo pravi ...

baš bih voljela jednu ovakvu prekrasnu narukvicu u svojoj kolekciji :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...