petek, 16. marec 2012

Cafes de Paris


Lani sem parkrat naredila objavo Deset stvari desetega (shimelle.com) in enkrat pisala o pariških kavarnah. Album sem nosila v glavi, imela in zavrgla sto idej,  med zimskimi počitnicami pa se je le rodil. Po dolgem času je to izdelek, s  katerim sem povsem zadovoljna in ki sem ga delala z velikim navdušenjem. Malo manj sem navdušena nad fotografijami, ki sem jih naredila v nepravi svetlobi, a ker sem odločena, da danes to objavim, bom pač objavila. Verjetno jih bom kasneje posnela še enkrat.
Lep in miren konec tedna,
Kristina

Last year I sometimes took part in "Ten things on the tenth" at shimelle.com. Once I posted my photos from Paris. Well, I am really glad to show you the mini album I finally made. I had a hundred ideas and then changed my mind but I am really happy with the final product. I loved putting it together.
Have a nice weekend.
Kristina

4 komentarji:

Tatjana pravi ...

Noro dobro. Prebudi spomine. Morava ponoviti.

Hali pravi ...

Prekrasno, tako eleganten!

Vladuška pravi ...

Ta album se mi zdi zelo zabavna in zelo šik zadevica. Sploh s emi dopade, ker si ga naredila z zelo nenavadno temo, ampak super izpade.

Barbara pravi ...

Waw, kakšen lep album! Čudovito si ujela spomine na Francijo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...