sreda, 28. marec 2012

Kvačkana

Ko sem ugotovila, da takle vzorec nastane če kvačkaš perle z gostimi pentljami, sem ga nujno morala preizkusiti. Po dolgem nizanju perlic in začetnih kiksih sem v kvačkanju začela uživati in tu je masivna zapestnica. Mislim, da ne bo zadnja. Naslednji izziv je narediti vzorec.
Lepe pomladne dni.
Kristina

When I finally understood this crochet technique I had to try it immediately. After the initial hitches I really enjoyed doing it. I will certainly try again - the next challenge is to follow a pattern.
Enjoy spring.
Kristina

8 komentarjev:

Hali pravi ...

Prekrasna,zelo lepih barv!

FloRaeMe pravi ...

Looks great Kristina.

coprnca pravi ...

kako veš koliko perl moraš prej nanizati? (približno)

Kristina pravi ...

Če delaš po vzorcu piše oziroma zračunaš glede na število vrst. Jaz sem jih nanizala šest škatlic in naredila tole, prstan, daljšo kvačkano ogrlico s polgostimi pentljami in še eno ogrlico iz kvačkanih verižic.:-) Tudi zato bom naslednjič delala po vzorcu.

Renata pravi ...

O, mati mila, šest škatlic si nanizala. Moj poklon že za nizanje. Jaz absolutno nimam toliko potrpljenja. Zapestnica je pa krasna!

coprnca pravi ...

ja mene bi tudi že pri eni škatlici minilo :)

Jana pravi ...

UAU, fenomenalna je! Vse čestitke za potrpljenje ob nizanju. :)
se že veselim naslednjih.

McCrafty /Klavdija pravi ...

U tole je pa krasno! ja nizanje je res najbolj zoprna stvar pri vsem tem...bom kar ostala pri mojem ožjem kvačkanju :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...