ponedeljek, 02. april 2012

Ostalo kvačkano


Poleg zapestnice iz prejšnje objave sem naredila še klasično ogrlico s polgostimi pentljami, prstan in ogrlico iz kvačkanih verižic (idejo sem dobila v zadnjem Bead and Button). Za vse te izdelke sem nanizala šest škatlic perlic.
Lep teden Kristina

I used six boxes of beads to make the bracelet from the previous post, the two necklaces and a ring from this post.
Have a nice week.
Kristina

4 komentarji:

Amikadeja pravi ...

O, tole je pa bilo nekaj kvačkanja! In koliko šele nizanja (meni to daleč največ časa vzame...). Lep komplet je nastal! Zapestnica in prstan sta mi še posebej zanimiva.

Andreja pravi ...

Si sploh ne predstavljam kako to nakvačkaš izgleda pa super. Verjetno je tudi prijeten občutek na roki.

Hali pravi ...

Tega ne bom nikoli znala, prekrasni kosi!

Vladuška pravi ...

Lepi in nežni kosi. Tole pa je bilo kar nekaj dela.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...