četrtek, 24. maj 2012

Neuporabno

Do zdaj sem vedno ustvarjala stvari, ki so uporabne. Nakit sem vedno nosila, ker ga ne bi delala za to, da je v predalu. Darila in okraski imajo svoj namen. S kvačkanimi figuricami ni ravno tako. Zaljubila sem se vanje in naročila knjigo Super-Cute Crochet od Nicki Trench. Čeprav so tako zelo neuporabne, so tako zelo luštne. Med prvomajskimi prazniki sem začela z muco. Nadaljevala bom poleti, to zagotovo vem. Tudi pletene igračke so prečudovite. Najverjetneje mi bodo delale družbo za delovnimi in ustvarjalnimi mizami, pa na kako poličko jih bom dodala.
Lep konec tedna,
Kristina

I've discovered crocheted and knitted toys. I especially fell in love with the ones designed by Nicki Trench. All my crafting had always had a purpose. I made jewellery to be worn, different object to decorate the house or to give as gifts - but these cutiepies aren't useful in any way. You make them and then they just sit there. My first one was the white kitty and she won't be the last one. I hope to do many others in summer. There are enough shelves and places to display them in our house.
Have a nice weekend,
Kristina

2 komentarja:

McCrafty /Klavdija pravi ...

Vse je uporabno, pa čeprav včasih samo za dušo :). Prav simpatična je tale muca in se že veselim novih ...

Jana pravi ...

Mačkica mala...pa še kiklco ma! :) Sladkorček mali!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...