nedelja, 25. november 2012

Božične - prvič

Te voščilnice sem naredila že pred jesenskimi počitnicami, kar je najbolj zgodaj v zadnjih letih. Osnovni cilj je bil porabiti čimveč nahrčkanega materiala in ustvariti sprejemljive, ne prekičaste izdelke. Kako mi je uspelo, presodite sami. Najlepše je bilo vse razvleči in razstaviti. Letos sem bolj organizirana kot prejšnja leta - vsaj približno vem, na katerem kupčku je kaj. Dogaja pa se mi kot z vsako stvarjo - čisto počasi začnem, ko pa padem noter, ne morem nehati in takrat tudi nimam več časa. Kljub vsemu je na kupčku lepo število voščilnic - skoraj vse, ki jih potrebujem. Po daljšem premoru se že veselim pogostejših objav. Mlin oživlja.




Lep teden, Kristina.

5 komentarjev:

nives pravi ...

kako lijepo :)

Renata pravi ...

Luštne!
Mene pa sploh nič ne vleče v papir in se zna zgodit, da bom voščilnive letos kar kupila.

Vladuška pravi ...

Pravilno si se odločila, da porabiš stare zaloge, saj se v letih marsikaj nabere. Lušno si tole pokombinirala.

Mojca pravi ...

Le naj melje, mlinček :)
Čestitkice so krasne... Tudi mene kdaj prime, pa se vedno zabremzam - joj, ne, ne še papirja, stanovanje se bo podrlo na spodnje sosede! :))

Hali pravi ...

Kako smo si vse podobne :-) Luštne so!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...