sobota, 01. december 2012

Adventni koledar 1

Čudna svetloba se je pojavila na nebu. Pastirji so vznemirjeni in radovedno motrijo nenavaden pojav. 

Dobrodošli v adventnem koledarju, ki sem ga nameravala narediti na leta. Idejo sem v dobila v francoski reviji Avantages v časih, ko Internet še ni bil del vsakdanjika. Prijatelja sta mi podarila enoletno naročnino pred približno 15 leti. Ideja članka je bila izdelati 25 mini prizorčkov po navdihu jaslic iz Provanse in nato vsak dan adventa postaviti enega na posebne stopničke iz kartona. Po moje sem tedaj prvič slišala za maso Fimo - med potrebščinami je bilo navedenih 25 barv. Ideja me je prevzela in list z navodili sem shranila. Natančni načrti za figurice pa so po pomoti odšli v reciklažo. Po vseh teh letih sem se koledarja lotila in marsikaj bom morala narediti po svoje. Želim si, da bi nas, čeprav je okorno izdelan iz ostankov precej več kot 25 barv, spomnil na pravi pomen Božiča, ki ima zelo malo opraviti s predpraznično norijo. 
Lep december,
Kristina

7 komentarjev:

melly pravi ...

čudovit začetek adventa,res lep pastirček,prosim za nadaljevanje ker bo verjetno zaključek popoln,zelo dobra ideja-že gnetem fimo

melly pravi ...

čudovit začetek adventa,res lep pastirček,prosim za nadaljevanje ker bo verjetno zaključek popoln,zelo dobra ideja-že gnetem fimo

Helena pravi ...

A tako bo vsak dan? Super in hvala za to, kar boš podelila z nami!

Barbi pravi ...

Uau, super ideja. Vsak dan ena figurica in sem prepričana, da no na koncu nastala mojstrovina. Pridem še kaj naokoli. :)

Pipi pravi ...

Pozdravljena i puno veselja sa Advent-kalendarom.

nives pravi ...

kako slatko

Neja LovelyFood pravi ...

Srčkana ideja=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...