sreda, 16. januar 2013

Januarske čestitke

Letošnji cilj pri papirčkanju je spoznati še kake nove tehnike in narediti serije čestitk, ko najdem take, ki so mi res všeč. Moj prvi navdih je Danielle Daws s tole čestitko, ki je kar skočila vame na Pinterestu.
Kljub temu da spada pod meni zelo ljub slog "clean and simple", izdelava ni ne preprosta ne čista. Potrebščine kot da bi oživele - vse je padalo po tleh, se stresalo in se razlivalo. Koš se je polnil z grdavši, na koncu sem obdržala osem kosov, ki bodo šli za darilo znanki. Prve štiri so v modrih in rdečih tonih. Spominjajo na:

tropsko laguno s turkizno vodo

poletni mrak

kimono

poletno nebo brez oblačka

Nič kaj v slogu snežnih ploh niso čestitke, ampak saj je še ves material za božične nepospravljen, pa tudi snežinke kvačkam pospešeno. Za objavo pridejo na vrsto najbrž na koncu leta.
Lepo snežno idilo vam želim,
Kristina.


3 komentarji:

Hali pravi ...

Zanimive so , meni je padlo v oči drevo :-)

Andreja L. pravi ...

Ja res so zelo zanimive :-))
Všečne!

Vladuška pravi ...

Lepo se prelivajo barva in prav fino pride.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...