sreda, 30. januar 2013

Januarski venček



Idejo za venček sem dobila tule. Seveda sem jo priredila, osnova je manjša kot običajno (premer 15 cm), tako da je bil izdelan rekordno hitro.
Mogoče bom po idejah s tega bloga naredila venček vsak mesec, odvisno kako všeč mi bodo ideje in barve.
Vesela sem, da se zima poslavlja, saj je zjutraj že bistveno bolj svetlo. Obožujem čas, ko leto oziroma dan "gre gor".
Lep teden še naprej,
Kristina

4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Lep venček si naredila. Tudi meni je všeč, ko se dnevi daljšajo :-)

Alexandra G.D. pravi ...

Zanimiv venček :)

xajA pravi ...

Zelo prikupen venček! Z barvami in oblikami si krasno zajela zimsko vzdušje. Me prav zanima, kakšni bodo spomladanski :)

Anonimni pravi ...

Hello, i think that i saw you visited my site so i came to “return the favor”.
I'm attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!

Here is my blog post ... my online stopwatch.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...