ponedeljek, 18. februar 2013

Barve jeseni



Delala sem ga maja in julija, v vročini, da me bo grel jeseni. Avtorica vzorca ga je poimenovala od zore do mraka in njen izbor barv res spominja to. Moj pa žari kot jesensko listje v soncu. Grel me ni ne jeseni, ne pozimi, ker sem ga poravnala in napela šele pred kratkim. K sreči zime še ni konec. Če bi ga delala še enkrat, bi ga podaljšala za kakih 20 cm, sicer pa sem popolnoma uživala - pletenje pomirja.
Naj vas barve ogrejejo v teh zasneženih dneh.
Kristina

5 komentarjev:

Renata pravi ...

Čudovite barve, prav pogrejejo! In brez skrbi, pravijo, da zime še ni konec ... :)

Hali pravi ...

Krasne barve, tudi jaz uživam v pletenju :-)

Sonja pravi ...

Čudovit zgleda, tole mora bit veselje ovit okoli vratu ali ramen. Nekaj trikotnega imam tudi jaz v planu. Verjamem, da je tak model primeren tudi za hladnejše poletne ali jesenske večere.

Martina pravi ...

Krasne barve. Čisto moje, barve mojega najljubšega letnega časa.In ja, strinjam se. Pletenje je meditacija.

Mojca pravi ...

Še ena, ki štrika iz čistega užitka :)
Čudovit je videti...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...