ponedeljek, 04. februar 2013

Kvačkani kvadrati 1

Tole knjigo sem zagotovo največkrat prelistala v lanskem letu. Izbira vzorcev je velika, čeprav jih v resnici ni 200, ker se nekateri samo ponovijo v različnih barvnih kombinacijah. Ker sem nazadnje kvačkala pred več kot 30 leti, sem vseeno našla veliko novih tehnik.
Tako je nastala zbirka kvadratov za nove blazine za dnevno sobo. Vse niti so poskrite, kvadrate pa trenutno ravnam. Naslednji korak bo, da jih prišijem na prevleke.



Kombinacije slovitih "granny" kvadratov so prav simpatične za kvačkanje, ko pa je treba urediti niti, izdelek spominja na meduzo s stotimi lovkami. Za zadnjega sem porabila več kot 15 minut, da sem poskrila niti.
Lep teden,
Kristina

4 komentarji:

Alexandra G.D. pravi ...

Te nitke so vedno nočna mora pa naj bo pri kvačkanju, štrikanju, šivanju.

oldpunca pravi ...

Rezanje in skrivanje nitk je res zamudno opravilo. Tebi je krasno uspelo :-)

Marija Narandzic pravi ...

Divno,svaka cast,ja sam htela uraditi ovakav prekrivac :)
Dopada mi se blog jako :D
Marija
afroditacreations.blogspot.com

Anonimni pravi ...

What's up, I log on to your blogs on a regular basis. Your humoristic style is witty, keep it up!

My page ... digital online stopwatch.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...