sreda, 27. februar 2013

Poletje



Ker sem preteklo leto veliko pletla in kvačkala, začela pa tudi križkati (po skoraj 40ih letih!!), me je zapustila perlomanija. Sredi poletja sem začela cik-cakasto zapestnico v poletnih barvah in jo pustila napol dokončano. Delno so kriva tudi zelo zmedeno napisana navodila oziroma slabo narisane sheme, po katerih se najbolj ravnam in dejstvo, da nisem imela primerno dolgih valjev in sem sproti prilagajala število perlic. Ko ga pogruntaš, je vzorček prijeten, zoprno je le, da sem ga za svoj obseg zapestja morala ponoviti 9x in se na stiku ne izide lepo. Kakorkoli že, zapestnica je nosljiva, kdaj bom začela naslednjo, je pa glede na število začetih projektov zelo vprašljivo. Tudi ta bo v modrih tonih - modrih perl mi kar ne zmanjka, še vedno se namreč trudim porabiti nahrčkan material z minimalnimi, res nujnimi, nabavami.
Prijeten teden še naprej,
Kristina

9 komentarjev:

Maja pravi ...

Pa ti je vseeno lepo uspelo! Jaz še poli perl ne vidim dobro, kaj šele kaj tako micenega!

Alexandra G.D. pravi ...

Zanimiva kombinacija.

Je pa čisto morska, valovi in...

moi pravi ...

O, lepo kličeš poletje. Jaz bi se sedaj zadovoljila že s pomladjo ;)

oldpunca pravi ...

Lepo si jo naredila. Diši po morju :-) Jaz trenutno šnofam po netu za enimi pametnimi in enostavnimi navodili, ker obožujem zapestnice.

Renata pravi ...

Krasne poletne barve, lepo narejeno!
So pa razna navodila za perlice res tako-tako ... se tudi sama običajno zanašam na shemo in tebi je čist super uspelo.

HRANDICA pravi ...

Zelo lepe barve so ujete v tvoje valove.

Martina pravi ...

Imaš pa potrpljenje. Res si jo lepo naredila. Všeč mi je oblika in barva.

MarikaGabez pravi ...

Čudovita je!

Anonimni pravi ...

Spot on with this write-up, I seriously believe this website
needs much more attention. I'll probably be back again to read through more, thanks for the info!

Feel free to visit my homepage ... online stopwatch interval.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...