nedelja, 24. februar 2013

Table

Eden najbolj zanimivih čestitkarskih trendov v zadnjem času je posnemanje starinskih šolskih tabl, - črnih ali zelenih - na katere se je pisalo s kredo.
Sama sem presrečna, da nimam več krede v razredu, saj sem zaradi tega veliko prekašljala in imela uničene roke. Obožujem svoj "pametni" elektronski Smartboard in imam samo premalo časa, da bi nanj delala še več. Še bolj pa me razveseljuje dejstvo, da ga en teden ne bom videla.

Za dve dragi prijateljici sem naredila dve starinski tabli in izpadli sta natanko tako, kot sem si želela. Lep in čim daljši teden tistim, ki ste tudi na počitnicah.
Kristina


10 komentarjev:

moi pravi ...

krasni tabli si naredila. saj paše, malo nostalgije :)
mi je všeč, da sta takšni, kot si si zamislila

oldpunca pravi ...

Super tabli si naredila :-) Moja mama se je tudi vedno jezila zaradi prahu in uničenih rok.

Metuljčica pravi ...

Čudovito ti gre od rok in resnično je videti, kot da bi bilo napisano s kredo. Bravo.

Maja pravi ...

Ja, in ena je MOJA!!! Vidiš, jaz pa sem klasik, ki obožujem pisanje na tablo:)

Hali pravi ...

... IN DRUGA MOJA ...HVALA...tu sledi tisti srček <3 iz FB. Je še kaj razstavljena na polički...krasna je!

Helena pravi ...

Aha, ti si pa med tistimi, ki jim kreda škoduje :) Še sreča, da meni ne, ker mi je občutek krede v rokah noro dober.
Voščilnici sta enkratni. Dobro se še spomniš, kako zgleda klasik tabla in kreda :)

Renata pravi ...

Tele 'table' so krasne vse po vrsti!
Verjamem, da je lahko kredni prah nadležen, če uporabljaš kredo dana na dan ... ampak vsake toliko je bilo pa fajn čečkat. Edino zoprno je bilo, kadar je kreda zapiskala po tabli in so šle kar kocine pokonci :)

Andreja L. pravi ...

Čudovito izgledata obe!
Všeč sta mi :-))

Martina pravi ...

Čudoviti voščilnici si naredila. Sem pa tudi jaz bolj za klasiko.

Vladuška pravi ...

Krasni sta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...