ponedeljek, 04. marec 2013

Hiša je hišica


Takoj, ko sem pripela tele hišice na Pinterestu, sem se jih tudi lotila. Prva končana je že odšla za darilo.  Zdi se mi, da pristajajo prav v tale čas, ko bomo počasi zasadili rožice, razpakirali in očistili stole in mize za terase in hoteli ujeti čimprej čimveč sončnih žarkov.

Lep delovni teden vam želim,
Kristina

7 komentarjev:

Hali pravi ...

Iiiijeee kak lepo... vidiš križkanje je stvar, ki je že dolgo nisem počela. Pa sem jo zelo rada. Ja mogoče pa res, zunaj na sončku.Mi smo v nedeljo že otvorili kofetkanje na terasi.

oldpunca pravi ...

Čudovita hišica in tako lepo izdelana! Sem kar odsanjala eno kavico na soncu :-)

Renata pravi ...

Na hiške pa vedno padem, pa ni važno kakšne. Čudovito!

Sonja pravi ...

Res luštno :)

Maja pravi ...

Je moja in je super lušna!!

Suzi pravi ...

Krasne hiške!

Pokukaj k meni, te nekaj čaka. ;)

Katja pravi ...

ooo kolk lepo....izziv zame očitno bom spet začela vezti....pred davnimi leti me je mama naučila in to nepozabiš....evo pa bo znanje spet prov pršlo...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...