petek, 15. marec 2013

Nazaj k izviru

Celi dve leti nisem naredila nobenega nakita iz polimerne mase. Razlogi so mi čedalje bolj jasni, zagotovo pa to ni bila klasična blokada, saj sem skicirko ves čas polnila z idejami. Narejen imam tudi daljši seznam tehnik in lekcij s spleta, ki jih moram nujno preizkusiti. Pred novim letom sem naredila figurice za adventni koledarček in se spomnila, zakaj tako rada gnetem in oblikujem maso, pa tudi, zakaj je ne bolj pogosto.
Skratka, prišel je čas, ko sem se spravila v pogon in nekaj naredila. Prva tehnika, ki sem se je lotila, je ponarejeno pletenje v slogu Missonija, tako kot ga je pogruntala Judy Belcher.
Navdihnila me je barvna kombinacija na Play Date Cafe blogu.
Dejstvo je, da sem čisto iz vaje in da so izdelki daleč od dodelanih, vendar pa imajo pravo dušo, tisto, kar sem želela. Barve sem dokaj z lahkoto našla in zmešala. Očitno je bil daljši odmor potreben in je naredil nekaj svojega, čeprav  mi še ni čisto jasno kaj.

                                                     prstan

                                                     zapestnica


Lep konec tedna, Kristina

9 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Es una preciosidad. Besos

Martina pravi ...

Krasen nakit. Življenje vedno ve kaj in zakaj je prav tako. odgovore pa vedno dobimo o pravem času.

MA-MI pravi ...

Ta cik-cak nakit je krasen. Tako vzorec kot barvna kombinacija. Kar tako naprej.

Maja pravi ...

Včasih rabimo odmore! Mogoče zato, da spet akumuliramo moči, da se ideje malo osvežijo in da spet ustvarjamo tako, kot moramo: iz srca!! Nič se ne vidi, da bi bila ven iz vaje!! Čudoviti izdelki so!

Snežana Maricic pravi ...

Vrlo lepo!

Renata pravi ...

Full sem vesela, da se vračaš k poli-glini. Čudoviti izdelki, krasne barve in nič se ne vidi, da si iz vaje. Uživaj še naprej!

Vladuška pravi ...

Dobro dene duši, ko se vrnemo h koreninam in tvoja vrnitev je nadvse simpatična, vesela in pisana. Zelo mi je všeč tole.

Hali pravi ...

Čisto pomladno in prekrasno!

Anonimni pravi ...

I do not even know how I finished up right here, however I thought this post used to be great.
I don't realize who you're however definitely you are going to a famous blogger for those who aren't already. Cheers!

my weblog onlines stopwatch.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...