ponedeljek, 22. april 2013

Navdih

Navdiha za oblikovanje nakita mi zlepa ne zmanjka, pri barvah pa se pogosto vrtim v enem in istem krogu. Tale barvna kombinacija me je vrgla pokonci in nastal je komplet v živih barvah, ki posnema nekatere elemente s fotografij. Tekstilne gube iz polimerne mase mi ne dajo miru, tako da mogoče nastane še kaj.




Še posebej pa sem ponosna na oranžno, ki sem jo uspela namešati v prvem poskusu in je točno taka, kot sem jo imela pred očmi.
Lep teden,
Kristina

4 komentarji:

nives pravi ...

jako lijepo

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lep nakit, sploh ogrlica mi je všeč.

moi pravi ...

Krasno je, ko imaš navdih in ti uspe materializirat "tisto pred očmi" ;)
Verižica mi je še posebno všeč.

Vladuška pravi ...

Krasna barvna kombinacija.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...