sobota, 13. april 2013

Oblike



Helen Breil je zame ena najboljših poli umetnic. Odkar sem prvič videla njene izdelke, sem njena velika občudovalka. Z zadnjo e-knjigo "Shapes" pa je prekosila samo sebe in vsa pričakovanja. Iz igračkanja, kot sama pravi, je razvila noro tehniko, ki vodi v nore izdelke.
Moj prstan je bil narejen v nekaj minutah in je daleč od izdelkov prikazanih v knjigi. Ko so se zimske počitnice iztekale, sem namreč v zadnjih prostih trenutkih morala poizkusiti, kaj lahko pričakujem.
Prstan, ki vsebuje zelo smešno in čudno oko, mi je kljub vsemu drag. Ko se bom naslednjič usedla za poli mizo, bom šele začela mirno raziskovati in preizkušati. Nad tehniko sem navdušena.
Prav tako sem navdušena nad soncem, ki se je le prikazalo. Končno se je začela balkonska sezona - in ni lepšega kot greti se na soncu in kvačkati.
Lepe pomladne dni,
Kristina

3 komentarji:

Hali pravi ...

Uauu res zanimiva obika :-)

Vladuška pravi ...

Tole pa je nadvse zanimivo. Zelo mi je všeč.

Renata pravi ...

Krasen prstan! Oblike helen Briel so fascinantne in tudi mene že nakaj časa mika, da bi si privoščila njeno e-knjigo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...