torek, 02. april 2013

Pike drugič

                                              prstan, ki je del pikastega kompleta

                                                                       
    ogrlica

                                                             kompleten komplet

Tale tehnika se mi je tako priljubila k srcu, da se je bom zagotovo še lotila. 
Želim vam, da bi se barve tega nakita čimprej pojavile okrog vas - s pomladjo bomo zacveteli tudi mi.
Kristina

8 komentarjev:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Živjo, sem prvič pri tebi na obisku. Zelo lepe stvari izdeluješ, verjamem, da ti je dan res prekratek. Veliko navdiha še naprej .)

moi pravi ...

Lušne pike in lušen komplet.

Mojca pravi ...

Res je, pomlad prebudi pomlad tudi v nas :)
Prelepo ustvarjanje...

MarikaGabez pravi ...

Tele pike so pa strašno simpatične. Meni delujejo tako sveže. Hkrati povsem umirjeno in tudi navihano razigrane.

Anonimni pravi ...

I believe that is one of the so much important information for me.
And i am happy studying your article. But wanna
statement on some basic things, The website style is great, the articles is
in reality nice : D. Just right activity, cheers

My site :: free online stopwatch.

Anonimni pravi ...

Excellent, what a webpage it is! This weblog presents helpful facts to us, keep it up.


My web page ... digital online stopwatch.

Anonimni pravi ...

The ωrite-up offers confirmed useful to myself.
It’s really educational and you are naturally very educated in this field.
You hаve got oρened up our eyеs іn oгder
to vаrying thοughts abοut this specifiс mаttеr
along with interesting and reliable written content.



Also visit my page: Xenical
my webpage: buy Xenical

Qassim pravi ...

https://luisgarciafanlo.blogspot.com/2010/10/la-organizacion-de-los-pueblos.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...