nedelja, 26. maj 2013

Art Journal I

Predstavljam vam še en primer zarečenega kruha. Na leta mi "mixed-media" packanje ni prav nič pomenilo, prav tako ne Umetniški dnevniki. Do trenutka, ko sem v spletnem vesolju naletela na Catherine Scanlon. Njen slog me je navdušil in ta mesec je ponudila In+Out Journal Class - poceni, a odličen.
Tako je nastal moj prvi "Art Journal". Seveda je še prazen, a  imam deset navodil s tečaja, ki mi bodo pomagala polniti prazne strani, pa še kaj se bo našlo na spletu. Še dobro, da imam tako zalogo ustvarjalnega materiala, da sem skoraj vse privlekla na dan iz raznih škatel in kotov. Nekateri akrili so bili hudo zasušeni in moja slabša polovica se je precej namučila, da mi jih je odprla. Dobro mi je delo, da sem po dolgem času delala s preprostim materialom - nobenega zapekanja, vozlanja niti, takoj je suho, če ti ni všeč, prebarvaš.
Brez težav seveda ne gre, saj sem zgrešila mere in sem notranje strani morala večkrat obrezati, na prvi platnici (zgoraj)mi tudi nekaj ni šlo skupaj in na koncu nisem več prepričana, če mi je všeč ali ne. Ostale tri so OK in sem kar ponosna.




Čimkrajši in čimlepši delovni teden,
Kristina

2 komentarja:

Sonja pravi ...

Koliko god da si se namucila, ali na kraju se isplatlo. Odlicno si napravila svoj Art Jurnal.
Lp, Sonja.

Vladuška pravi ...

Pa povej, ce ni fajn takole packati? Jaz sem tudi vedno vecji navdusenec te tehnike. In uzivam vsakic, ko se je lotim. Lep zacetek dnevnika.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...