petek, 24. maj 2013

Rumeno-oranžno-bela...

Ta barvna kombinacija me vedno znova prevzame, zato sem prtiček začela takoj, ko sem ga videla v nemški reviji. Ker ni velik, mi ga je uspelo celo končati.
Čeprav nisem načrtovala, kam ga bom dala, se je krasno podal h kvačkanim pirhom, ki so krasili mizo do pretekle nedelje, ko se je uradno zaključil velikonočni čas.
Moj čas pa seveda divja, obveznosti se še nekaj časa ne bodo zaključile, pol mrtva pa nimam prav veliko energije za ustvarjanje. Občasno za par minut nadaljujem s kvačkanjem snežink za osebni projekt (Obkvačkani in napleteni Božič 13) - pa sem očitno nazaj skoraj priklicala zimo.
Lep konec tedna,
Kristina




2 komentarja:

Hali pravi ...

Tudi meni ljube kombinacije barv. Krasen je!

Tatjana pravi ...

Res je lep.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...